woensdag 25 september 2019

Nelson Schoenen start verkoop via bol.com

Nelson verkoopt sinds een aantal weken een deel van haar schoenencollectie via bol.com. Na een succesvolle test in juli is het aanbod hard aan het groeien en worden er al 65 merken verkocht via het platform. Naast de verkoop via bol.com verkoopt Nelson schoenen in de 104 multibrand stores, de eigen webshop nelson.nl, de instore webzuilen en op wehkamp.nl

Goede beoordeling

IT manager Nelson Ivo Flierman; "We staan er erg goed voor, de klant die onze collectie via bol.com koopt, beoordeelt ons gemiddeld met een cijfer 9.6! Vanaf deze week is Nelson via bol.com ook actief in België.”

Twinkle 100

Op donderdag 19 september jl. verscheen de nieuwe Twinkle 100. Nelson staat hierin genoteerd op plaats 87 en verwacht nog meer naamsbekendheid en groei te krijgen door de verkoop op het platform van bol.com, de nummer 1 uit de Twinkle 100.

Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een vooruitstrevend familiebedrijf op het gebied van schoenenmode, met landelijke aanwezigheid. De inmiddels meer dan 100 Nelson winkels kenmerken zich door een breed assortiment van dames-, heren-, en kinderschoenen van internationale A-merken zoals Ecco, Timberland, Dr. Martens, Tommy Hilfiger, Converse, Gabor, Nike en Van Lier, aangevuld met een private label collectie.

Nelson heeft een duidelijke omnichannelstrategie ontwikkeld die zich richt op beleving, innovatie en service, zowel in de fysieke winkels als online. Daarbij staat de klant centraal binnen alle verkoopkanalen. De andere pijler van de schoenretailer zijn de 46 monobrand stores van oa Ecco en Timberland, gevestigd op A- locaties in Nederland.