Bestellen
Stap 1
Op de artikelpagina van de schoen die je gevonden hebt kun je de juiste schoenmaat selecteren. Klik vervolgens op de "In winkelmandje” knop. Vervolgens kun je verder winkelen en andere artikelen bekijken en bestellen. Het winkelmandje onthoudt de schoen(en) die je geselecteerd hebt.
Stap 2
Is je bestelling compleet? Je kunt op elk moment op het winkelmandje rechtsboven in de pagina te klikken. In dit overzicht kun je nog wijzigingen aanbrengen. Je kunt bijvoorbeeld de schoenmaat wijzigen of een schoen uit de bestelling verwijderen.
LET OP: als je een kortingscode wilt verzilveren, kan je deze ook al in je winkelmandje invoeren.
Stap 3
Klik de button "Naar de kassa” om op de volgende pagina in te loggen met je Nelson Account. Als je geen Nelson Account hebt, vul dan hier je contactgegevens en eventueel een ander afleveradres in. Om een Nelson Account aan te maken hoef je vervolgens alleen onderaan de pagina een wachtwoord te kiezen.
Stap 4
Door op de knop "Betaalwijze kiezen” te klikken kom je op een nieuwe pagina waar je de betaalwijze kan kiezen. Daaronder staat het overzicht van je bestelling. Controleer je gegevens en bevestig door op de oranje "Bevestig en Betaal" knop te klikken. Hiermee verklaar je je gegevens correct ingevuld te hebben en ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de betaalpagina van je keuze.
Stap 5
Na het afronden van de betaling word je teruggestuurd naar de Nelson webshop. Je ontvangt kort hierop een bevestiging van je bestelling per e-mail. De bevestigingsmail bevat het bestelnummer en bestaat verder uit een overzicht van de bestelling. Wanneer de bestelling wordt verzonden ontvang je ook een e-mail met de Track & Trace code, waarmee je op de website van DHL je bestelling kan volgen. In de meeste gevallen ontvang je een bestelling die op een werkdag voor 22.00u geplaatst is, de volgende dag al op het aangegeven adres.
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra de bestelling door Nelson in goede orde is ontvangen. Deze ontvang je maximaal 1 uur na het plaatsen van je bestelling. Na deze tijd nog geen bevestigingsmail ontvangen? Bekijk dan je ongewenste e-mail of neem contact op met onze klantenservice.
Voor alle bestellingen geldt dat je geen verzendkosten betaalt indien de totale orderwaarde €39,95 of hoger is. Is de totale orderwaarde lager dan dit bedrag dan betaal je een bijdrage van € 3,95. Retourneren is gratis.
Zodra je pakket bij DHL wordt aangeboden ontvang je van ons een e-mail met daarin een DHL Track & Trace code. Met deze code volg je, zodra jouw pakketje overhandigd is aan DHL, de levering van jouw pakket via de DHL website.
Na het plaatsen van een bestelling is het in sommige gevallen nog mogelijk deze te annuleren. Neem in dat geval z.s.m. contact op met de klantenservice via telefoon onder vermelding van je bestelnummer. Het is helaas niet mogelijk de inhoud van de bestelling te wijzigen (zoals de kleur of maat).
Bestelling die reeds zijn verwerkt, kunnen niet meer worden geannuleerd. Je kunt bij ontvangst de bestelling wel retour sturen. Zodra je bestelling geannuleerd is, storten we het geld zo snel mogelijk terug op je rekening.
Nee, het is helaas niet mogelijk telefonisch of per mail een bestelling te plaatsen. Het bestelproces is echter heel gemakkelijk te doorlopen. Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen bij eventuele problemen. Raadpleeg de klantenservice openingstijden voor de tijden dat wij telefonisch te bereiken zijn.
Je vindt je bestelnummer in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Geen bevestigingsmail ontvangen? Bekijk dan je ongewenste mail of neem contact op met de klantenservice.
Heb je een kortingscode ontvangen en wil je deze verzilveren bij een aankoop? Dit kan door de code in te voeren in het winkelmandje. Het is op de Nelson webshop niet mogelijk gebruik te maken van de kortingspassen. Geldige kortingspassen kunnen alleen op vertoon in de Nelson winkels worden overlegd. Indien je Nelson spaarkaart gekoppeld is aan je online Nelson account, spaar je bij iedere bestelling in onze webshop automatisch punten. Indien er meer dan 400 punten op je spaarkaart staan, wordt de 25€ korting die gespaard is automatisch op de bestelling in de webshop in mindering gebracht.
De prijzen op onze site zijn inclusief BTW.
Het is mogelijk dat sommige producten of maten (tijdelijk) uitverkocht zijn in onze webshop. Afhankelijk van de voorraad en naleveringen worden uitverkochte artikelen online aangevuld.
Is je schoenmaat op dit moment niet voorradig? Je kunt altijd nagaan of de maat beschikbaar is bij een Nelson winkel bij jouw in de buurt door op de product-pagina van het betreffende artikel te klikken op de "Bekijk Voorraad in de Winkel"-knop. Deze knop staat onder de knop waarmee je het artikel in het winkelmandje kan plaatsen.
Daarnaast kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice kan ook voor je kijken in welke winkel de schoen beschikbaar is en deze eventueel voor je bestellen. Let er hierbij op dat je het juiste artikelnummer, de kleur en de maat doorgeeft.
Laden..