dinsdag 13 oktober 2020

Nelson doneert €30.000.- aan Het Vergeten Kind

Hoofddorp, 7 oktober 2020 – Deze week heeft Nelson een cheque te waarde van 30.000 euro uitgereikt aan stichting Het Vergeten Kind. Het bedrag werd opgehaald tijdens de Heppie by Nelson campagne.

In de maand september stonden de ruim 100 Nelson winkels en nelson.nl in het teken van de Heppie by Nelson campagne. Hierbij werd per verkocht paar uit het Nelson Kids label 5 euro gedoneerd aan Het Vergeten Kind, met als eindresultaat het prachtige bedrag van 30.000 euro. ‘We zijn ontzettend trots op het bedrag dat wij hebben opgehaald, samen met onze winkelteams én natuurlijk samen met onze klanten die zo enthousiast schoenen van ons Nelson Kids label hebben gekocht.” aldus Laura van Dam, Brand-en Marketing Manager bij Nelson.

Het opgehaalde bedrag komt ten goede aan de bouw van het nieuwe Hotel Heppie op de Veluwe dat begin 2021 van start gaat. Met dit hotel creëert Het Vergeten Kind, in navolging van het succesvolle eerste Hotel Heppie in Mierlo, opnieuw een liefdevolle plek waar kwetsbare kinderen terecht kunnen voor een vakantie of weekend weg.

Sinds 2018 steunt Nelson Het Vergeten Kind om hun missie na te streven; een veilig en liefdevol thuis voor de ruim 100.000 kwetsbare kinderen in Nederland die dagelijks lijden onder de problemen in hun gezinssituatie. Kijk hier voor meer informatie.

Geschreven door

Mariska

Mariska

Marketeer