maandag 7 september 2020

Nelson zet zich in voor Het Vergeten Kind

Hoofddorp, 7 september – Deze week lanceert Nelson een nieuwe campagne genaamd ‘Heppie by Nelson’ om geld op te halen voor stichting Het Vergeten Kind. Tijdens de campagneweken doneert Nelson per verkochte schoen uit de Nelson Kids collectie, €5.- aan dit goede doel.

Hoofddorp, 7 september– Deze week lanceert Nelson een nieuwe campagne genaamd ‘Heppie by Nelson’ om geld op te halen voor stichting Het Vergeten Kind. Tijdens de campagneweken doneert Nelson per verkochte schoen uit de Nelson Kids collectie, €5.- aan dit goede doel.

Sinds 2018 steunt Nelson Het Vergeten Kind om hun missie na te streven; een veilig en liefdevol thuis voor de ruim 100.000 kwetsbare kinderen in Nederland die dagelijks lijden onder de problemen in hun gezinssituatie. ‘De start van het nieuwe schooljaar vonden wij een mooi moment om Het Vergeten Kind weer bij onze klanten onder de aandacht te brengen, aldus Laura van Dam, Brand- en Marketing Manager bij Nelson. ‘De link met de Nelson Kids collectie was snel gelegd en wij hopen tijdens de Heppie by Nelson campagneweken dan ook samen met onze klanten een groot bedrag op te halen voor Het Vergeten Kind.’

Meebouwen aan Hotel Heppie Veluwe

Met het opgehaalde bedrag draagt Nelson bij aan de bouw van het nieuwe Hotel Heppie op de Veluwe dat begin volgend jaar van start gaat. Met dit project creëert Het Vergeten Kind een tweede, liefdevolle plek waar kinderen die het thuis zwaar hebben terecht kunnen voor een vakantie of weekend weg. Dit in navolging op het succesvolle eerste Hotel Heppie in Mierlo, waar het draait om gezelligheid en onbezorgd spelen, met heel veel aandacht en zorg voor elk kind.

Partner van Het Vergeten Kind

‘Door het steunen en initiëren van diverse campagnes, hebben we het afgelopen jaar al regelmatig aandacht gevraagd voor Het Vergeten Kind in de ruim 100 Nelson winkels en via onze online kanalen. Zo steunen wij onder andere jaarlijks de landelijke Week van Het Vergeten Kind door het bekende hartenhuis symbool in alle etalages zichtbaar te maken en doneerde Nelson vorig jaar 10.000.- ter ere van ons 70 jarig jubileum. Met de Heppie by Nelson campagne hopen we uiteraard een nóg veel hoger bedrag op te halen. Dit wordt in oktober bekend gemaakt’.

Nelson Kids collectie

De Nelson Kids collectie is het eigen kinderschoenenlabel van Nelson met trendy kinderschoenen variërend van comfortabele babyschoentjes voor de allerkleinsten tot stoere boots en warme veterschoenen voor kinderen t/m maat 39. Kwalitatief goede schoenen, veelal uitgevoerd in leer met een fijne pasvorm. Kijk voor de hele Nelson Kids collectie en meer informatie over de campagne op nelson.nl/het-vergeten-kind.

Beschikbare media