vrijdag 19 maart 2021

Nelson Schoenen opent Premium Store in Mall of the Netherlands

Nelson Schoenen opende deze week, gelijktijdig met de officiële opening, een premium concept winkel in The Mall of the Netherlands. De nieuwste Nelson winkel heeft een oppervlakte van ruim 320 m² en geeft alle ruimte voor een optimale ‘shopping experience’, precies waarvoor de Mall of the Netherlands is bedacht.

Service en beleving

Nelson was al een begrip in Leidschendam en omgeving, maar deze premium store zal zeker in de smaak vallen bij de vaste (en nieuwe) klanten van de shoppingmall. ‘Met onze ruime schoenencollectie van populaire merken als Dr Martens, Timberland, Ecco en Skechers maar ook premium merken als Tommy Hilfiger en Calvin Klein heeft onze klant een ruime keuze. En doordat wij inspiratie en service voor de klant voorop stellen zorgen we voor een ultieme shopbeleving!’, aldus Jasper van Marrewijk, filiaalmanager van de splinternieuwe winkel. Uiteraard is het bezoeken van de winkel nog even onder de voorwaarde ‘shop op afspraak’, maar volgens Van Marrewijk mag dat de pret niet drukken; ‘wij ontvangen de klanten met plezier, expertise én op veilige afstand’.

Over Westfield Mall of the Netherlands

De nieuwste shopping mall van Nederland is bedoeld als een belevingswereld met horeca, een bioscoop, een arcadehal en een groot aantal winkels. Het oude winkelcentrum Leidsenhage werd omgebouwd en flink uitgebreid. Naast de Nelson Premium store exploiteert Nelson Schoenen in The Mall of the Netherlands ook de brandstores van Timberland, Skechers en Ecco, welke al eerder de deuren opende.

Over Nelson Schoenen


Met ruim 100 Nelson winkels en de succesvolle online webshop nelson.nl is Nelson Schoenen één van de grootste schoenretailers van Nederland. Binnen de brede collectie voor dames, heren en kinderen slaagt de klant bij Nelson zowel voor populaire merken als voor een aantrekkelijke private label collectie volgens de actuele trends. In de 13 Nelson Premium stores, gevestigd op belangrijke A-locaties in de grote steden in Nederland, wordt de collectie aangevuld met hoog segment fashion merken als Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss en Steve Madden. Dankzij de duidelijke omnichannel-strategie gericht op beleving, service en innovatie staat de klant overal centraal, waar je Nelson ook tegenkomt. Naast de eigen verkoopkanalen biedt Nelson een deel van de collectie ook aan via online warenhuizen als Wehkamp, Bol.com, Kleertjes.com en Zalando.

Beschikbare media