maandag 31 mei 2021

Nelson Schoenen opent Premium store in De Tuinen

Hoofddorp, 31 mei 2021 – Nelson Schoenen is al sinds jaar en dag een vertrouwd gezicht in winkelcentrum De Tuinen, maar afgelopen week is de prachtige nieuwe Premiumstore van de landelijke schoenketen geopend op een nieuwe locatie in het winkelcentrum in Naaldwijk, nabij de H&M.

Hoofddorp, 31 mei 2021 – Nelson Schoenen is al sinds jaar en dag een vertrouwd gezicht in winkelcentrum De Tuinen, maar afgelopen week is de prachtige nieuwe Premium store van de landelijke schoenketen geopend op een nieuwe locatie in het winkelcentrum in Naaldwijk, nabij de H&M.

Een schoenwalhalla

Een heus ‘schoenwalhalla’ zo mag de nieuwe premium store van Nelson Schoenen wel genoemd worden. ‘Met onze ruime schoenencollectie van populaire merken als Dr Martens, Timberland, ECCO en Skechers maar ook premium merken als Tommy Hilfiger en Calvin Klein, heeft onze klant een ruime keuze. En doordat wij inspiratie en service voor de klant voorop stellen zorgen we voor een ultieme shopbeleving!’, aldus Daisy Zuijderwijk en Kelly Sprij, assistent filiaalmanagers van de splinternieuwe winkel. Naast mooie fashionmerken is er ook een uitgebreide collectie wandelschoenen te vinden van merken als Gri Sport en On Running. En een uitgebreide kindercollectie mag niet ontbreken de winkel; ‘op de kinderafdeling zal binnenkort nog een leuke toevoeging komen, met een knipoog naar de bollenstreek, maar dat de klant vanzelf gaan zien’, aldus Kelly.

Welkom

Zowel Daisy als Kelly kijken er naar uit om de vaste klanten in Naaldwijk, deze prachtige nieuwe winkel te showen en ze nodigen een ieder dan ook van harte uit de winkel te bezoeken. Uiteraard met inachtneming van de Corona maatregelen!