maandag 21 maart 2022

Nelson Schoenen heropent premium stores in Lisse en Sassenheim

Sassenheim, 16 maart 2022 – De afgelopen weken zijn de Nelson winkels in Lisse en Sassenheim flink onder handen genomen en inmiddels hebben beide winkels vlak na elkaar de deuren weer mogen heropenen. De beide schoenenzaken hebben een ware metamorfose ondergaan en de vertrouwde teams staan klaar om de klanten te verwelkomen.

Nieuwste concept

Nelson is geen onbekende in de Bollenstreek maar deze winkels, verbouwd volgens het meest recente concept van Nelson Schoenen, zal menig klant toch even het hoofd doen omdraaien. ‘We zijn zo blij met het resultaat! Een prachtig nieuw interieur en de natuurlijke elementen daarin maakt dat onze winkels een compleet andere uitstraling hebben. Je herkent het nauwelijks terug’. Aldus Maykel van Esveld en Daphne Pietjouw, filiaalmanagers van de vernieuwde winkels in Lisse en Sassenheim. Wat wel vertrouwd is, is de collectie van o.a. Dr Martens, Timberland en Skechers. ‘En natuurlijk het team’ voegen de filiaalmanagers daar aan toe; ook die zijn voor de vaste klanten nog steeds vertrouwd. ‘Wij willen onze klanten als vanouds verwelkomen in onze winkels maar dan nu in een nieuwe omgeving en met een hagelnieuwe voorjaarscollectie. Beide winkels zijn omgetoverd tot prachtige premium stores in het vernieuwde Nelson jasje’.

Vertrouwd welkom

Een warm welkom dus bij de Nelson winkels in Lisse en Sassenheim. Om de heropening extra feestelijk te maken ontvangen de klanten uit de omgeving naast leuke openingsactiviteiten ook een openingskorting van 10% korting op de hele nieuwe voorjaarscollectie van woensdag 16 maart t/m zaterdag 19 maart.