maandag 28 februari 2022

Nelson lanceert nieuwe voorjaarscampagne ‘Make A Statement’

Felle en opvallende kleurcombinaties, retro vibes en frisse designs zijn een paar woorden waar je aan moet denken bij de nieuw gelanceerde campagne van schoenenretailer Nelson, genaamd ‘Make A Statement’.

Felle en opvallende kleurcombinaties, retro vibes en frisse designs zijn een paar woorden waar je aan moet denken bij de nieuw gelanceerde campagne van schoenenretailer Nelson, genaamd ‘Make A Statement’. Met de nieuwe collectie aan retro sneakers, zoals van New Balance en Diadora, maar ook de stoere boots van Dr. Martens maak je echt een statement dit voorjaar. De boodschap die deze campagne wil meegeven is dat het juist goed is om op te vallen en helemaal jezelf te zijn. Be bold, be bright, be you!

MAKE A STATEMENT

‘Shoes speak louder than words’ is in het geval van deze campagne helemaal waar. Het is weer tijd voor frisse energie en positive vibes! Nu dat we langzamerhand terugkeren naar het normale leven na een rare periode kunnen we dit voorjaar goed inluiden met de nieuwe collectie. De nadruk ligt dit voorjaar vooral op retro sneakers en veel gewaagde kleurcombinaties, maar ook beige tinten blijven super trendy. Na een voorheen rustig kleurenpalet staan dit seizoen juist opvallende tinten, frisse pastels en color blocking op de voorgrond. Ook verschillende materialen zie je nu veel terug komen, zoals suède, canvas en leer. Dit seizoen zijn de ‘traditionele’ fashion regels ook echt passé wat betekent dat de gekste combinaties van tinten, printjes en materialen helemaal on trend zijn. Al met al, de perfecte ingrediënten voor een vrolijk voorjaar!

Bekijk de nieuwe voorjaarscollectie op nelson.nl of kom langs in een van onze Nelson winkels.