maandag 22 maart 2021

Nelson lanceert eerste campagne voor ‘Generation Z’: POWER TO ESCAPE

Hoofddorp, 22 maart 2021 – Nelson lanceert deze maand haar eerste campagne speciaal gericht op Generation Z. Binnen deze campagne met als boodschap ‘Wees sterk en durf uniek te zijn, je bent niet te stoppen!’, wil Nelson speciaal de jongere generatie een hart onder de riem steken in deze turbulente tijden. De nieuwe collectie zit boordevol sporty sneakers van merken als Vans, Converse en Nike. Maar ook de nieuwste chunky boots van Dr. Martens ontbreken niet. Een collectie met een flinke dosis ‘power’ waarmee deze jongeren zelfverzekerd het nieuwe seizoen in stappen. “Remember, You’ve got The Power To Escape!”

POWER TO ESCAPE

Never underestimate the power of good shoes on a bad day, right? Het is tijd voor frisse energie! Want hoewel de pandemie soms de moed in de schoenen doet zakken, maken diezelfde schoenen het mogelijk om te ontsnappen aan alle negativiteit. En dat is de boodschap die Nelson Generation Z meegeeft in één van de nieuwe voorjaarscampagnes. “Wij als familiebedrijf weten als geen ander dat tieners en Gen Z graag in een hun eigen wereld leven. Wij willen hen aanmoedigen van zich te laten horen, zichzelf te zijn en ondanks de turbulente tijden, te genieten van de dingen die zij leuk vinden”, aldus Laura van Dam, marketing manager bij Nelson. De campagne is niet de enige manier waarop Nelson zich richt tot Gen Z. Het merk is sinds kort actief op het populaire social media platform TikTok, waar zij hun volgers voorzien van heel wat schoen- en mode inspiratie.

De voorjaarscollectie is te koop in de diverse Nelson winkels en online op nelson.nl.

Geschreven door

Sanneke

Sanneke

Blogger, Social Media / Content Marketeer

Beschikbare media