maandag 25 oktober 2021

Nelson haalt 30.000,- op voor Het Vergeten Kind

Hoofddorp, oktober 2021 – In navolging op de succesvolle campagne van vorig jaar, stond ook dit jaar de maand september in het teken van Stichting Het Vergeten Kind in de ruim 110 Nelson winkels en op Nelson.nl.

Tijdens de Heppie by Nelson weken werd er per verkocht paar van het Nelson Kids label 5 euro gedoneerd aan Stichting Het Vergeten Kind, met als eindresultaat het prachtige bedrag van 30.000 euro. ‘We zijn ontzettend trots op het bedrag dat wij hebben opgehaald, samen met onze winkelteams én natuurlijk samen met onze klanten die zo enthousiast schoenen van ons Nelson Kids label hebben gekocht.” aldus Laura van Dam, Brand-en Marketing Manager bij Nelson.

Het opgehaalde bedrag komt ten goede aan de bouw van het nieuwe Hotel Heppie op de Veluwe dat in 2022 van start gaat. Met dit hotel creëert Het Vergeten Kind, in navolging van het succesvolle eerste Hotel Heppie in Mierlo, opnieuw een liefdevolle plek waar kwetsbare kinderen terecht kunnen voor een vakantie of weekend weg.

Sinds 2018 steunt Nelson Het Vergeten Kind om hun missie na te streven; een veilig en liefdevol thuis voor de ruim 100.000 kwetsbare kinderen in Nederland die dagelijks lijden onder de problemen in hun gezinssituatie. Dit doen wij gedurende het jaar op verschillende (financiële) manieren. ‘De start van het nieuwe schooljaar vonden wij een mooi moment om Het Vergeten Kind weer bij onze klanten onder de aandacht te brengen’, aldus Laura van Dam, Brand- en Marketing Manager bij Nelson.